ח"כ משה סעדה: "כרגיל הימין אחראי והשמאל מתפרע"

אסתי פלד No Comments on ח"כ משה סעדה: "כרגיל הימין אחראי והשמאל מתפרע"

ח"כ משה סעדה, חבר ועדת החוקה ב"מהדורה המרכזית": "ראש הממשלה נהג באחריות, הוא הבין את גודל האחריות. כרגיל הימין לוקח אחריות והשמאל חוסם כבישים ומתפרע, כמו בזמן האלטלנה. בסוף בסוף הכל פוזיציה. יאיר לפיד לא קורא להפסיק את המחאות שעדיין נמשכות כי יש מטרת על – להפיל את נתניהו. שמח שגנץ קרא להפסיק את ההפגנות כדי שנסב לליל הסדר באחדות"

משה סעדה | צילום: יוסי זליגר צילום: יוסי זליגר
7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר ועדת החוקה, ח"כ משה סעדה לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "ראש הממשלה נהג באחריות, הוא הבין את גודל האחריות. כרגיל הימין לוקח אחריות והשמאל חוסם כבישים ומתפרע, כמו בזמן האלטלנה". בסוף בסוף הכל פוזיציה. יאיר לפיד לא קורא להפסיק את המחאות שעדיין נמשכות כי יש מטרת על – להפיל את נתניהו. שמח שגנץ קרא להפסיק את ההפגנות כדי שנסב לליל הסדר באחדות".

"אנחנו אנשי אמונה ועשייה. מה שלימד אותי בעקבות המחאה היא החובה להרחיב את הרפורמה להסתדרות, מוסדות ההשכלה הגבוהה והתקשורת. ננסה להגיע לפשרה, אם לא אני אפעל שהכל יעבור אחרי הפגרה. העם רוצה רפורמה עכשיו. יש 100,000 שיצאו לרחוב ודרשו שהמצב שהיה לא יחזור. אני מתראיין לתקשורת, אני מדבר על רפורמה – הם אומרים מהפכה. אני אומר דמוקרטיה – הם אומרים דיקטטורה. הטרמינולוגיה הזאת משפיעה".

"אבל טיפה אופטימיות. בעבר אף אחד את החשיבות של הרפורמה במערכת המשפט, היום כולם מבינים את הצורך. מה שראינו בהפגנות שכביכול כולם שווים לחוק אבל יש אנשים שמעל החוק. אם חרדי היה יוצא להפגין, היו יוצאים זברות מסימני האלות. הייתי בהפגנות – לא הייתה שם אלה אחת. במדינת ישראל ב-2023, יש אנשים ששווים פחות. זה חשוב לא פחות מהרפורמה, אבל זה תהליך שיקח הרבה זמן".

האזינו



0 תגובות